به سایت ما خوش آمدید . امیدوارم لحظات خوشی را درسایت ما سپری نمایید .

خوش آمدید

این توضیحات و عنوان از ویرایش قالب ، قابل تغییر است.

مکان تبلیغات شما

امکانات وب

پر مخاطب ها

    عضویت

    نام کاربري :
    رمز عبور :

    خرید لباس زیر زنانه یکی از مواردی است که در آن باید بسیار دقت کرد زیرا این لباس علاوه بر زیبایی بر سلامت فرد هم تاثیر میگذارد و انتخاب نادرست آن ممکن است باعث بروز مشکلاتی شود، به همین دلیل بهتر است قبل از خرید لباس زیر نکاتی را درباره آن بدانید.

     

    به جنس پارچه توجه کنید

     

    لباس زیر زنانه

     

    پارچه های نخی بهترین انتخاب برای لباس زیر هستند این پارچه ها بسیار بهداشتی بوده و کمتر کسی پیدا میشود که با پوشیدن آنها دچار حساسیت شود، اما اگر طرح این دسته از پارچه ها متناسب با سلیقه شما نیستند و به دنبال طرح های فانتزی هستید بهتر است سراغ لباس زیر های بروید که حداقل یک قسمت آن از پارچه های نخی استفاده شده باشد در این صورت امکان عفونت و حساسیت شما کمتر میشود نسبت به وقتی که تمام لباس از پارچه های مصنوعی باشد.

     

    کدام سایز بهتر است؟

     

    لباس زیر تنگ میتواند باعث ناراحتی و بسیار اذیت کننده باشد همچنین لباس های گشاد فرم زیبایی به بدن شما نمیدهند بنابراین به سراغ لباس هایی بروید که دقیقا اندازه شما باشد و در آن احساس راحتی داشته باشید.

     

    نکاتی برای خرید سوتین زنانه

     

    خرید سوتین زنانه

     

    شما وقتی وارد فروشگاه میشوید با انواع زیادی از سوتین های زنانه مواجه میشوید بنابراین بهتر است با اطلاعات کافی به خرید بروید تا مناسب ترین انتخاب را داشته باشید.

     

    کدام مدل از سوتین مناسب است؟

     

    امروزه مدل های سوتین بسیار زیاد شده و تنوع انتخاب در آنها بالا رفته است از مدل های جکدار و فنردار گرفته تا ژله ای و اسفنجی و...اما مناسب ترین آنها کدام است؟پاسخ این سوال به شرایط شما بستگی دارد به طور مثال:

    • اگر به دنبال سوتینی هستید که سینه های شما را بالا ببرد و فاصله بین آنها را کم کند سوتین های جکدار مناسب شما است.
    • اگر به تازگی مادر شده اید و برای شیردهی به دنبال سوتینی مناسب و راحت هستید بهتر است به سراغ سوتین های پرستاری و یا شیردهی بروید این سوتین ها از جلو باز میشوند و برای شما بسیار انتخاب مناسبی هستند.
    • اگر هم به دنبال سوتین هایی هستید که وقتی تیشرت میپوشید زیر آنها خط سویتن مشخص نشود بهترین گزینه سوتین های پوش آپ است.
    • اگر برای ورزش به دنبال سوتین هستید باید به سراغ ها لباس زیر های نخی بروید زیرا این جنس باعث تسهیل انجام حرکات های ورزشی میشوند.

     

    لباس زیر های ست فانتزی

     

    لباس زیر فانتزی

     

    لباس زیر های ست یکی از علایق خانوم ها هستند زیرا تنوع این دسته از لباس ها بالا است و همچنین از نظر زیبایی مورد توجه قرار میگیرند اما خرید این دسته از لباس ها به دقت بیشتری احتیاج دارد و شما نباید دیگر ویژگی های یک لباس زیر را فدای زیبایی آن کنید.

    اگر قصد خرید این ست ها را دارید به سراغ آنهایی بروید که الیافشان نخی بوده و کمتر از پارچه های صنعتی استفاده شده است.

    در آخر برای استفاده روزانه به سراغ لباس زیر های راحت بروید و حتما این نکته را به خاطر داشته باشید که پس از تهیه لباس زیر آن را بشویید و در آفتاب پهن کنید تا خشک شود سپس از آن استفاده کنید.

     

     

     

    regalshow
    سه شنبه 6 آبان 1399 - 22:19
    بازدید : 237

    آمار سایت

    آنلاین :
    بازدید امروز :
    بازدید دیروز :
    بازدید هفته گذشته :
    بازدید ماه گذشته :
    بازدید سال گذشته :
    کل بازدید :
    تعداد کل مطالب : 3
    تعداد کل نظرات : 0

    خبرنامه